tiistai 12. toukokuuta 2015

Haaste!

Päätin tehdä tällasen haasteen vaikka kukaan mua ei siihen haastanutkaan, kunhan löysin täältä

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.


 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
 6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa:

- Mulle tulee välillä ihan hirvee himo lukee kirjoja! 
- Toinen himo iskee välillä neulomiseen
- Nyt kun mulla on oma takapiha, oon tullu ihan hulluks kukista ja niiden istuttamisesta ja mullassa pyörimisestä
- Söin eilen mansikoita onnessani
- Saatan viettää tunteja youtubessa kattelemassa videoita missä ei oo mitään järkee.. Eilen katselin lapsesta jolla oli skitsofrenia. Se oli ahdistavaa.
- Oon jo monta viikkoo etsiny paperipillejä _joka_paikasta, enkä löydä. Vai enkö vaan osaa ettiä?
- Mun lempielokuva on Lumotut sisaret 
- Itken joka kerta kun kuulen tän
- En muuten tykkää jääkiekosta mut kun on kyse MM-kisoista, olis nitroille tarvetta
- Mila Kunis on maailman kaunein nainen. Ja se ääni!
- Oon allerginen tosi monelle hedelmälle, oikeestaa kaikille hedelmille missä on kivi sisällä. Ja parille muullekkin.... Ja vihaan sitä etten voi syödä niitä.


11 kysymystä:

1. Jos saisit elää päivän eläimenä, mikä olisit ja miksi?
- Villihevonen jossain preerialla, laukkaisin vaan pitkin peltoja harja hulmuten! :D
2. Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa miljoonan?
- Ostaisin talon, maksaisin porukoiden velat pois ja lähtisin johkiin kaaaaauas lomaileen
3. Kumpi tulee voileivässä päälle, juusto vai leikkele?
- Juusto päälle, ehdottomasti! Oon muutenki kauhee ruokanatsi niin kaikki täytyy olla just oikeessa järjestyksessä ja asennossa
4. Kumpi puoli näkkileivästä voidellaan, tasainen vai kuoppainen?
- Tasainen
5. Keneen fiktiiviseen hahmoon pystyt samaistumaan ja miksi?
- En osaa päättää, samaistun aika hyvin moniin hahmoihin
6. Mikä väri, ruoka, juoma ja tuoksu kuvaa parhaiten luonnettasi?
- Turkoosi, torillat, raparperimehu ja tuoksuks joku kirpee, vaikka greippi
7. Jos voisit siirtyä ajassa hetkeksi taaksepäin, minne siirtyisit?
- Yhteen iltaan mikä on ollu tähän asti mun elämän surullisin ilta
8. Jos saisit luke enää yhden kirjan, minkä lukisit?
- Taru Sormusten Herrasta! En oo vielä saanut luettua mut oon silti varma et se on ihan mahtava!
9. Mitkä kolme asiaa lisäisit maailmaan? Entä mitkä ottaisit pois?
- Lisäisin suvaisevuutta, rauhallisuutta ja rakkautta (ofcourse). Poistaisin sodat, nälänhädän ja köyhyyden. Todella omaperäistä
10. Mitä kieltä haluaisit puhua sujuvasti?
- Espanjaa! Alkeet on jo kunnossa mut olis ihana puhua ilman et joutuu miettimään sanamuotoja ja muuta
11. Miksi kirjoitat blogia?
- Koska oon aina tykänny kirjottaa ja koulussa mun äidinkieli oli aina 8 tai 9. Jos sitä intoo sais pikkuhiljaa vähän takasin :)



Haastan Heinin :) ja tässä kysymykset Heinille:

1. Lempileivonnainen?
2. Elämäsi onnellisin päivä?
3. Parasta kesässä?
4. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
5. Turhamaisin haaveesi?
6. Parasta bloggaamisessa?
7. Pahin tapasi?
8. Millainen on unelmatalosi?
9. Minkä kirjan luit viimeksi?
10. Mitä teet kotona kun kukaan ei näe?
11. Ketä historian hahmo olisit?

Eli kerro itsestäsi 11 faktaa jonka jälkeen vastaa ylläoleviin kysymyksiin ja sen jälkeen keksi omat 11 kysymystä ja haasta muutamia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti