perjantai 6. maaliskuuta 2015

15 faktaa minusta

Sain Heiniltä haasteen kertoa 15 faktaa itsestäni :)

- En oo ikinä juonu kahvia, paitsi maistanut.

- Mun nilkkoihin, polvitaipeisiin tai käsitaipeisiin ei saa koskea, jotenki ihmeellisesti pelkään että ne jänteet menee poikki?!

- Monet ihmiset on tullut sanomaan mulle että näytän tosi vihaselta ja mulle ei uskalleta tulla puhumaan.


- Oikeesti oon maailman kiltein, itken ihan mistä asiasta tahansa. Oli kyse sitten surusta tai ilosta, itken aina. Yleensä myös nauraessa alkaa kyyneleet valumaan :D

- Oon tosi säästäväinen ja harkitsen tarkkaan ennen kuin ostan mitään kalliimpaa. (Kirpparit kunniaan!)

- Osataan tehdä Heinin kanssa täydellinen tangotaivutus(??) 


- Äiti on yks tärkeimmistä ihmisistä mun elämässä.

- Tykkään lukea kauhua ja psykologisia kirjoja. Mitä kamalampi, sen parempi.

- Mulla on hyvä näkömuisti. Muistan lääkäriajat sillä että muistelen miltä se lappu näytti mihin sen ajan kirjoitin. 


- Oon tosi huono nukkumaan. Herään pienimpäänki ääneen. Sinänsä hyvä, koska oli sit herätys soimassa koska vaan, nousen salamana sängystä ylös. 

- Mulla on kaks koulutusta, merkonomi ja kokki. Ihme kyllä, inhoon ruuanlaittoa ja en haluis ikinä olla missään ravintolassa töissä :D Leipominen taas on suuri rakkaus!

- En yleensä tykkää lapsista, en tiedä miks. Mulle tulee kauhee paniikki ja ihme ahdistus jos lapsi itkee. Poikkeuksena maailman ihanin kummipoikani, jonka voisin adoptoida itelleni ;) 


- Rakastan autoja ja mulle tulee erikoinen tunneside autoihin. Pari kertaa kyyneleitäkin vuodatettu kun on edellisiä autoja myyty... Toisaalta inhoan jos joku ajaa lujaa tai holtittomasti. Itsehän olen täydellinen kuski ;) 

- Tykkään haistella erilaisia hajuja. Hajuvedet, huulirasvat, kukat, kynttilät, pyykit, hiukset. Erikoisempina ovat bensa, metalli, raha, pyyhkeet??, kaukosäätimet... Lista vaan jatkuu. Kaikkea siis pitää haistella! :D

- Hamstraan erilaisia iPhone-kuoria. Tällä hetkellä omistan 16 kuoret. 


4 kommenttia:

  1. Ihania! :D Paras näistä: toi jänteiden poikki menemisen pelko (?) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhah joo, en tiä mikä tommonenki pelko on :D ihan ku ne tosta vaan napsahtas poikki jos joku niihin koskee..

      Poista
  2. Olipa piristävä postaus, tykkään kirjoitustyylistäsi!:)
    chocolateye.blogspot.fi

    VastaaPoista